Onze supportpagina

Bekijk alle antwoorden op de meest gestelde vragen.
Als u vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op.

Supportpagina - Dokter Sultan Duyar

Onze supportpagina

Bekijk alle antwoorden op de meest gestelde vragen.
Als u vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op.

Algemene informatie

Het Kind Medisch Centrum is er voor alle kinderen van 0 tot 18 jaar met een medische klacht of probleem. De huisarts of jeugdarts kan je doorverwijzen naar onze kliniek.

De kliniek biedt geen spoedeisende hulp.

Naast online consulten houdt dokter Sultan van het Kind Medisch Centrum kantoor in de Leefstijlkliniek in Rotterdam. Je kunt de locatie vinden op onze contact pagina.

Het Kind Medisch Centrum biedt medisch specialistische kinderzorg en levensstijlbehandelingen voor ouders en kinderen die begeleiding of behandeling willen of nodig hebben om te leren hoe ze een gezonde levensstijl eigen kunnen maken.

Type zorg die het Kind Medisch Centrum biedt:

  • Zorg voor pasgeborenen en zuigelingen: Monitoring van groei en ontwikkeling, ontwikkelingsproblemen, voedingsproblemen, slaapproblemen. huilen, spugen, vermoedelijke (koemelk)allergie, algemene ziekmeldingen zoals luchtwegklachten of pijn.
  • Zorg voor kinderen van 1-18 jaar: hoofdpijn, buikpijn, andere pijnklachten, vermoeidheid en andere langdurige klachten. Poep- en plasproblemen, kortademigheid, hoesten, allergieën, korte en lange lengte en puberteitsproblemen. ADHD, ADD, overgewicht en obesitas.
  • Leefstijlbehandelingen voor ouders en kinderen.

Geen spoedeisende zorg
Het Kind Medisch Centrum biedt geen zorg waarbij kinderen acute hulp nodig hebben. De huisarts verwijst je hiervoor door naar een van de omliggende ziekenhuizen.

Onderzoek en research
Voor laboratoriumonderzoek werken wij samen met Star SHL, U Diagnostics en NL-lab.

Diëtist
Het Kind Medisch Centrum werkt samen met diëtist Jasmin Ghorbanian.

Type van gezondheidszorg die het Kind Medisch Centrum niet aanbiedt maar kan u helpen vinden:

  • Spoedeisende hulp: neem contact op met uw huisarts of bel de hulpdiensten
  • Zorg voor kinderen ouder dan 18 jaar
  • Complexe geestelijke gezondheidszorg (kinderpsychiatrie)

Plan of wijzig een afspraak

Je kunt direct een afspraak maken via onze website.

De gegevens die wij vragen wanneer je jouw afspraak maakt:

  • Voornaam
  • Achternaam
  • Geboortedatum
  • E-mailadres
  • Telefoonnummer
  • Verwijsbrief
  • Beschrijving van het belangrijkste (medische) probleem

Als jouw arts je direct online, via zijn eigen systeem, naar ons doorverwijst, hoef je niets te doen.

Jouw gegevens worden dan automatisch naar ons verzonden en wij nemen binnen 24 uur telefonisch contact met je op om een afspraak te maken.

Je kunt ons ook bellen om een afspraak te maken, ons nummer is +31(0)85 0601058.

Indien je nog vragen hebt, kun je ons jouw vraag mailen via het contactformulier, op onze contactpagina .

Bij jouw eerste afspraak dien je de volgende zaken mee te nemen:

  1. Identiteitskaart of paspoort van jouw kind (wij zijn verplicht dit te controleren).
  2. Jouw medische verzekeringsgegevens.
  3. De doosjes/verpakkingen van de medicijnen die jouw kind gebruikt.
  4. Alle groeigegevens van jouw kind (te vinden in het groeiboekje van de GGD of deze kun je opvragen bij de GGD).
  5. Een warme deken voor kleine kinderen.
  6. Ondertekende toestemmingsverklaring

Het Kind Medisch Centrum staat erom bekend voldoende aandacht en tijd te besteden aan jouw kind.
We plannen daarom ruim de tijd voor een afspraak. Deze tijd is speciaal voor jouw kind gereserveerd. Het is natuurlijk ook belangrijk dat je op tijd aanwezig bent.

Mocht je door onvoorziene omstandigheden verhinderd zijn, laat het ons dan direct weten door te bellen naar +31(0)85 0601058 of een bericht achter te laten via ons contactformulier. Zodat we je afspraak kunnen verzetten en je tijdslot kunnen gebruiken voor een ander kind.

Indien je jouw afspraak minder dan 24 uur van tevoren afzegt, zijn wij helaas genoodzaakt het volledige bedrag in rekening te brengen. Deze kosten worden niet vergoed door jouw zorgverzekering.

Als je binnen een jaar opnieuw een afspraak moet maken voor dezelfde klacht, heb je geen verwijsbrief meer nodig en kun je rechtstreeks contact met ons opnemen om een nieuwe afspraak te maken.

Je kunt een herhaalrecept aanvragen bij de assistent van het Kind Medisch Centrum, contactgegevens vind je op onze contactpagina.

Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van de aanvraag.

Doe dit altijd ruim van tevoren. Na 48 uur (werkdagen) kun je het recept afhalen bij jouw apotheek.

Als je geen afspraak meer hebt bij het Kind Medisch Centrum, kun je een herhaalrecept aanvragen bij jouw huisarts.

Vergoeding van kosten van gezondheidszorg

Als je een verwijsbrief van uw huisarts of kinderarts hebt, wordt de zorg van de kinderarts altijd vergoed door de basisverzekering.

Er is geen eigen risico voor kinderen (< 18 jaar), dus alle kosten voor jouw bezoek worden altijd volledig vergoed.

Het Kind Medisch Centrum heeft nog geen contracten met zorgverzekeraars, maar streeft ernaar deze in de nabije toekomst af te sluiten. Omdat wij deze contracten nog niet hebben, is het mogelijk dat sommige ziektekostenverzekeraars niet de volledige rekening terugbetalen, afhankelijk van jouw verzekeringspolis.

Het Kind Medisch Centrum vindt dat alle kinderen toegang moeten hebben tot goede zorg.

Je betaalt dus alleen het bedrag dat jouw zorgverzekering vergoedt.

De nota wordt niet vergoed voor afspraken zonder verwijsbrief van de huisarts, jeugdarts of medisch specialist.

Kosten die in rekening worden gebracht omdat je een afspraak minder dan 24 uur van tevoren hebt afgezegd, worden niet vergoed door jouw zorgverzekeraar.

Ook het eigen risico voor jongvolwassenen van 18 jaar en ouder wordt niet vergoed.

Geen verwijsbrief
Indien je geen verwijsbrief hebt kun je ook gebruik maken van de diensten van dokter Sultan en geldt het passantentarief. Deze tarieven zijn de maximumtarieven voor behandeling die zijn vastgesteld volgens de Nederlandse Zorgautoriteit (NZA).

Bekijk en download alle passantentarieven (2023)

Betalingsproces
Het Kind Medisch Centrum heeft nog geen contracten met zorgverzekeraars en het betalingsproces is net even anders dan in een ziekenhuis:

Als je verzekerd bent, wordt de rekening in eerste instantie naar jou gestuurd. Je kunt de kosten dan terugvragen door de rekening te declareren bij jouw zorgverzekeraar (website). Nadat je de vergoeding van jouw zorgverzekeraar hebt ontvangen, betaal je ons alleen het bedrag dat je van hen hebt ontvangen. Wij dragen de rest van de kosten. Je hoeft dus niets voor te schieten en je hoeft het bedrag niet aan te vullen (met uitzondering van het eigen risico voor jongeren van 18 jaar en ouder).

Indien u Europeesburger bent, gelieve uw verzekeringsmaatschappij te contacteren voor terugbetaling

Voor patiënten die niet in Nederland wonen gelden de volgende tarieven:

  • Eerste consult (30 minuten): 250 euro.
  • Check-up: 150 euro.

De betaling zal in rekening worden gebracht wanneer je jouw afspraak maakt.

Als je de afspraak moet afzeggen, kun je een nieuwe afspraak maken op een ander tijdstip.

De tarieven voor kindergeneeskundige zorg worden vastgesteld door de Nederlandse Zorg Autoriteiten (NZA). Het Kind Medisch Centrum houdt zich strikt aan de regels die hiervoor zijn opgesteld.

Het bedrag van de rekening hangt af van het aantal contactmomenten dat je binnen deze 90 dagen met de kinderarts hebt gehad.

De rekening word je per e-mail toegestuurd. Meer informatie over hoe jouw factuur tot stand is gekomen kun je hier vinden (alleen in het Nederlands).

Het Kind Medisch Centrum werkt samen met verschillende zorgverleners zoals diëtisten en fysiotherapeuten. Een groot deel van deze zorg zit in het basispakket voor kinderen. Andere zorg wordt vergoed uit de aanvullende verzekering of van de gemeente.

De kinderarts zal je hierover inlichten voordat je wordt doorverwezen.

Raadpleeg zelf je zorgverzekering wat er binnen jouw pakket vergoed wordt. De samenwerkingspartners declareren hun eigen kosten en zullen je hierover vooraf informeren.

Klachten en complimenten

We doen er alles aan om jou en je kind de best mogelijke ervaring te bieden.

Ben je tevreden, dan horen wij dat natuurlijk graag. Maar dat geldt zeker ook als je tips of verbeterpunten voor ons hebt.

Door jouw ervaringen met ons te delen, help je ons onze zorg nog verder te verbeteren. Dus als je een compliment, tip of verbeterpunt hebt, laat het ons dan weten via ons contactformulier.

Wij stellen het op prijs als je jouw mening over onze zorgverlening wilt delen via:

Zoek, vind en waardeer zorgaanbieders op ZorgkaartNederland.nlPatiëntenfederatie NederlandDuyar, S. is beoordeeld op ZorgkaartNederland. Bekijk alle reviews of plaats een review

Het Kind Medisch Centrum staat voor transparantie in de gezondheidszorg.

Wij doen ons uiterste best om alles voor jou en je kind zo soepel mogelijk te laten verlopen. Maar het kan zijn dat je niet tevreden bent. Dan horen we dat graag omdat we ervan kunnen leren.

Je kunt dit het beste direct met dokter Sultan van het Kind Medisch Centrum zelf bespreken, want dan kunnen we ook naar een oplossing zoeken waar je tevreden over bent. Als jij je hier niet prettig bij voelt, kun je ons altijd jouw klacht mailen, via ons contactformulier.Wij nemen dan binnen 24 uur contact met je op.

De ervaring leert dat een groot deel van de klachten op deze manier kan worden opgelost.
Een klacht kan worden ingediend door een patiënt, zijn vertegenwoordiger of nabestaanden.

Als je na jouw gesprek met het Kind Medisch Centrum nog steeds vindt dat wij niet tot een goede oplossing zijn gekomen, kun je contact opnemen met onze klachtenfunctionaris of een officiële klacht indienen.

Contactgegevens klachtenfunctionaris bij Klachtconsult.nl

E-mail: info@klachtconsult.nl
Telefoon: 31(0) – 43 880 22 59

Ik wil een officiële klacht indienen (alleen in het Nederlands)

Als je niet tevreden bent met de uitkomst is er een geschil en kun je jouw geschil voorleggen aan Geschillencommissie Eza, een onafhankelijke, wettelijk erkende geschilleninstantie waarbij wij zijn aangesloten.

Een geschilleninstantie geeft binnen zes maanden een bindend oordeel over het geschil en kan een schadevergoeding toekennen van maximaal €25.000,-.

Informatie voor verwijzende artsen

Je kunt gewoon verwijzen naar het Kind Medisch Centrum via jouw zorgdomein.

Het Kind Medisch Centrum biedt geen acute zorg.

Het Kind Medisch Centrum is altijd bereikbaar voor consultatie.

Er is altijd een ervaren kinderarts beschikbaar voor advies. Goed bereikbaar per telefoon +31(0)85 0601058, Siilo (Sultan Duyar) of Zorgmail.

Het Kind Medisch Centrum is aangesloten bij de Nederlandse Vereniging voor Kindergeneeskunde (NVK) en voldoen aan alle door de NVK opgestelde kwaliteitseisen.

Algemene informatie

Het Kind Medisch Centrum is er voor alle kinderen van 0 tot 18 jaar met een medische klacht of probleem. De huisarts of jeugdarts kan je doorverwijzen naar onze kliniek.

De kliniek biedt geen spoedeisende hulp.

Als een patiënt 18 wordt, kan deze, indien gewenst, onder behandeling blijven bij de kinderarts. De kinderarts zorgt voor de overdracht naar de internist wanneer de patiënt dat wenst.

Naast online consulten houdt het Kind Medisch Centrum kantoor in de Leefstijlkliniek te Nederland. Je kunt de locatie vinden op onze contact pagina.

Het Kind Medisch Centrum biedt medisch specialistische kinderzorg en levensstijlbehandelingen voor ouders en kinderen die begeleiding of behandeling willen of nodig hebben om te leren hoe ze een gezonde levensstijl eigen kunnen maken.

Type zorg die het Kind Medisch Centrum biedt:

  • Zorg voor pasgeborenen en zuigelingen: Monitoring van groei en ontwikkeling, ontwikkelingsproblemen, voedingsproblemen, slaapproblemen. huilen, spugen, vermoedelijke (koemelk)allergie, algemene ziekmeldingen zoals luchtwegklachten of pijn.
  • Zorg voor kinderen van 1-18 jaar: hoofdpijn, buikpijn, andere pijnklachten, vermoeidheid en andere langdurige klachten. Poep- en plasproblemen, kortademigheid, hoesten, allergieën, korte en lange lengte en puberteitsproblemen. ADHD, ADD, overgewicht en obesitas.
  • Leefstijlbehandelingen voor ouders en kinderen.

Geen spoedeisende zorg
Het Kind Medisch Centrum biedt geen zorg waarbij kinderen acute hulp nodig hebben. De huisarts verwijst je hiervoor door naar een van de omliggende ziekenhuizen.

Onderzoek en research
Voor laboratoriumonderzoek werken wij samen met Star SHL, U Diagnostics en NL-lab.

Diëtist
Dokter Sultan werkt samen met diëtist Jasmin Ghorbanian.

Type van gezondheidszorg die het Kind Medisch Centrum niet aanbiedt maar u kan helpen vinden:

  • Spoedeisende zorg: neem contact op met je huisarts of bel de hulpdiensten.
  • Zorg voor kinderen ouder dan 18 jaar: .
  • Levensstijlbehandelingen voor ouders: .

Dokter Sultan’s kliniek biedt medisch specialistische kinderzorg en

levensstijlbehandelingen voor ouders en kinderen die begeleiding of behandeling willen of nodig hebben om te leren hoe ze een gezonde levensstijl eigen kunnen maken.

Plan of wijzig een afspraak

Je kunt direct een afspraak maken via onze website.

De gegevens die wij vragen wanneer je jouw afspraak maakt:

  • Voornaam
  • Achternaam
  • Geboortedatum
  • E-mailadres
  • Telefoonnummer
  • Verwijsbrief
  • Beschrijving van het belangrijkste (medische) probleem

Als jouw arts je direct online, via zijn eigen systeem, naar ons doorverwijst, hoef je niets te doen.

Jouw gegevens worden dan automatisch naar ons verzonden en wij nemen binnen 24 uur telefonisch contact met je op om een afspraak te maken.

Je kunt ons ook bellen om een afspraak te maken, ons nummer is +31(0)85 0601058.

Indien je nog vragen hebt, kun je ons jouw vraag mailen via het contactformulier, op onze contactpagina .

Bij jouw eerste afspraak dien je de volgende zaken mee te nemen:

  1. Identiteitskaart of paspoort van jouw kind (wij zijn verplicht dit te controleren).
  2. Jouw medische verzekeringsgegevens.
  3. De doosjes/verpakkingen van de medicijnen die jouw kind gebruikt.
  4. Alle groeigegevens van jouw kind (te vinden in het groeiboekje van de GGD of deze kun je opvragen bij de GGD).
  5. Een warme deken voor kleine kinderen.
  6. Ondertekende toestemmingsverklaring.

Het Kind Medisch Centrum staat erom bekend voldoende aandacht en tijd te besteden aan jouw kind.
We plannen daarom ruim de tijd voor een afspraak. Deze tijd is speciaal voor jouw kind gereserveerd. Het is natuurlijk ook belangrijk dat je op tijd aanwezig bent.

Mocht je door onvoorziene omstandigheden verhinderd zijn, laat het ons dan direct weten door te bellen naar +31(0)85 0601058 of een bericht achter te laten via ons contactformulier. Zodat we je afspraak kunnen verzetten en je tijdslot kunnen gebruiken voor een ander kind.

Indien je jouw afspraak minder dan 24 uur van tevoren afzegt, zijn wij helaas genoodzaakt het volledige bedrag in rekening te brengen. Deze kosten worden niet vergoed door jouw zorgverzekering.

Als je binnen een jaar opnieuw een afspraak moet maken voor dezelfde klacht, heb je geen verwijsbrief meer nodig en kun je rechtstreeks contact met ons opnemen om een nieuwe afspraak te maken.

Je kunt een herhaalrecept aanvragen bij de assistent van het Kind Medisch Centrum. Bekijk hier onze contactgegevens.

Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van de aanvraag.

Doe dit altijd ruim van tevoren. Na 48 uur (werkdagen) kun je het recept afhalen bij jouw apotheek.

Als je geen afspraak meer hebt bij het Kind Medisch Centrum, kun je een herhaalrecept aanvragen bij jouw huisarts.

Vergoeding van kosten van gezondheidszorg

Als je een verwijsbrief van uw huisarts of kinderarts hebt, wordt de zorg van de kinderarts altijd vergoed door de basisverzekering.

Er is geen eigen risico voor kinderen (< 18 jaar), dus alle kosten voor jouw bezoek worden altijd volledig vergoed.

Het Kind Medisch Centrum heeft nog geen contracten met zorgverzekeraars, maar streeft ernaar deze in de nabije toekomst af te sluiten. Omdat wij deze contracten nog niet hebben, is het mogelijk dat sommige ziektekostenverzekeraars niet de volledige rekening terugbetalen, afhankelijk van jouw verzekeringspolis.

Het Kind Medisch Centrum vindt dat alle kinderen toegang moeten hebben tot goede zorg.

Je betaalt dus alleen het bedrag dat jouw zorgverzekering vergoedt.

De nota wordt niet vergoed voor afspraken zonder verwijsbrief van de huisarts, jeugdarts of medisch specialist.

Kosten die in rekening worden gebracht omdat je een afspraak minder dan 24 uur van tevoren hebt afgezegd, worden niet vergoed door jouw zorgverzekeraar.

Ook het eigen risico voor jongvolwassenen van 18 jaar en ouder wordt niet vergoed.

Geen verwijsbrief
Indien je geen verwijsbrief hebt kun je ook gebruik maken van de diensten van dokter Sultan en geldt het passantentarief. Deze tarieven zijn de maximumtarieven voor behandeling die zijn vastgesteld volgens de Nederlandse Zorgautoriteit (NZA).

Download alle passantentarieven (2022)

Betalingsproces
Het Kind Medisch Centrum heeft nog geen contracten met zorgverzekeraars en het betalingsproces is net even anders dan in een ziekenhuis:

Als je verzekerd bent, wordt de rekening in eerste instantie naar jou gestuurd. Je kunt de kosten dan terugvragen door de rekening te declareren bij jouw zorgverzekeraar (website). Nadat je de vergoeding van jouw zorgverzekeraar hebt ontvangen, betaal je ons alleen het bedrag dat je van hen hebt ontvangen. Wij dragen de rest van de kosten. Je hoeft dus niets voor te schieten en je hoeft het bedrag niet aan te vullen (met uitzondering van het eigen risico voor jongeren van 18 jaar en ouder).

Voor patiënten die niet in Nederland wonen gelden de volgende tarieven:

– Medische online raadpleging (30 minuten): 400 euro.

De betaling zal in rekening worden gebracht wanneer je jouw afspraak maakt.

Als je de afspraak moet afzeggen, kun je een nieuwe afspraak maken op een ander tijdstip.

De tarieven voor kindergeneeskundige zorg worden vastgesteld door de Nederlandse Zorg Autoriteiten (NZA). Het Kind Medisch Centrum houdt zich strikt aan de regels die hiervoor zijn opgesteld.

Het bedrag van de rekening hangt af van het aantal contactmomenten dat je binnen deze 90 dagen met de kinderarts hebt gehad.

De rekening word je per e-mail toegestuurd. Meer informatie over hoe jouw factuur tot stand is gekomen kun je hier vinden (alleen in het Nederlands).

Het Kind Medisch Centrum werkt samen met verschillende zorgverleners zoals diëtisten en fysiotherapeuten. Een groot deel van deze zorg zit in het basispakket voor kinderen. Andere zorg wordt vergoed uit de aanvullende verzekering of van de gemeente.

De kinderarts zal je hierover inlichten voordat je wordt doorverwezen.

Raadpleeg zelf je zorgverzekering wat er binnen jouw pakket vergoed wordt. De samenwerkingspartners declareren hun eigen kosten en zullen je hierover vooraf informeren.

Klachten en complimenten

We doen er alles aan om jou en je kind de best mogelijke ervaring te bieden.

Ben je tevreden, dan horen wij dat natuurlijk graag. Maar dat geldt zeker ook als je tips of verbeterpunten voor ons hebt.

Door jouw ervaringen met ons te delen, help je ons onze zorg nog verder te verbeteren. Dus heb je een compliment, tip of verbeterpunt, laat het ons dan weten via ons contactformulier .

Wij stellen het op prijs als je jouw mening over onze zorgverlening wilt delen via:

Zoek, vind en waardeer zorgaanbieders op ZorgkaartNederland.nlPatiëntenfederatie NederlandDuyar, S. is beoordeeld op ZorgkaartNederland. Bekijk alle reviews of plaats een review

Het Kind Medisch Centrum staat voor transparantie in de gezondheidszorg.

Wij doen er alles aan om alles voor jou en je kind zo soepel mogelijk te laten verlopen. Het kan echter voorkomen dat je niet tevreden bent. Dan horen we dat graag, want daar kunnen we van leren.

Je kunt dit het beste rechtstreeks met dokter Sultan van het Kind Medisch Centrum zelf bespreken, want dan kunnen wij ook zoeken naar een oplossing waar je tevreden over bent. Mocht jij je hier ongemakkelijk bij voelen, dan kun je ons uiteraard altijd jouw klacht mailen via ons contactformulier . We nemen binnen 24 uur contact met je op.

Mocht je na jouw gesprek met dokter Sultan van het Kind Medisch Centrum nog steeds het gevoel hebben dat wij er niet in zijn geslaagd tot een goede oplossing te komen, dan kun je een officiële klacht indienen.

Ik wil een officiële klacht indienen (alleen in het Nederlands)

Informatie voor verwijzende artsen

Je kunt gewoon verwijzen naar het Kind Medisch Centrum via jouw zorgdomein.

Het Kind Medisch Centrum biedt geen acute zorg.

Het Kind Medisch Centrum is altijd bereikbaar voor consultatie.

Er is altijd een ervaren kinderarts beschikbaar voor advies. Goed bereikbaar per telefoon +31(0)85 0601058, Siilo (Sultan Duyar) of Zorgmail.

Het Kind Medisch Centrum is aangesloten bij de Nederlandse Vereniging voor Kindergeneeskunde (NVK) en voldoen aan alle door de NVK opgestelde kwaliteitseisen.

Wat ouders zeggen over het Kind Medisch Centrum

“Als je op zoek bent naar een liefdevolle, zorgzame en kundige kinderarts, ben je op de juiste plek.

Ik ontmoette Sultan toen ze haar eigen chique kliniek had in een van de meest prestigieuze complexen in Istanbul. Haar patiënten, ik bedoel de kinderen, hielden van haar. De ouders waren er zeker van dat ze in goede handen waren, de hele tijd.

Ze weet wat ze doet en het enige wat ze wil is gezonde generaties opbouwen. Vertrouw haar, je zult er geen spijt van krijgen.”

Eczacı (apotheker)

“Dokter Duyar is de liefste dokter die je voor je kinderen kunt hebben.
Ze is er altijd voor je, luistert naar zowel ouders als kind.

Zij is zeer empathisch, kalm, deskundig, betrokken, toegewijd en standvastig. Onze kinderen vonden een bezoek aan de kinderarts nooit erg, zelfs niet als ze een prik nodig hadden.

Dokter Duyar zorgde ervoor dat ze zich altijd op hun gemak voelden.”

Bouchra van Persie, Nederland

“We leerden Dokter Sultan kennen in een tijd dat we voortdurend nieuwe dokters probeerden voor onze dochter, maar elke keer waren we teleurgesteld over de service die we kregen en verloren we de hoop.

Haar pediatrische aanpak, haar onderzoekstechnieken en vooral de pediatrische benadering die we bij veel artsen in Turkije zien, ver van de gewoonte om bij elke gelegenheid medicatie voor te schrijven, het evalueren van de baby via zijn eigen natuurlijke ontwikkeling en het gevoel van vertrouwen dat ze ons gaf dankzij haar behandeling en zorggerichte aanpak, maakten op ons een zeer grote indruk tijdens onze eerste ervaring.

Vooral na onze eerste afspraak zal ik nooit dat vredige moment vergeten waarop mijn vrouw en ik elkaar aankeken en zeiden dat we eindelijk de dokter hadden gevonden die we zochten.”

De familie Ozcan

Wij wonen als gezin in het buitenland en het is niet altijd gemakkelijk gebleken een goede kinderarts te vinden. Daarom ben ik erg blij dat ik dokter Sultan ken.

Zelfs als ik naar een dokter ga, neem ik altijd meteen daarna contact met haar op om een second opinion te vragen. Ze antwoordt snel en gemakkelijk en is altijd heel precies (vraagt om verschillende foto’s en video’s).

Wat ik vooral waardeer, is dat ze terughoudend is met het voorschrijven van antibiotica en andere sterke medicijnen als het niet absoluut noodzakelijk is.

Hartelijk dank voor al die keren dat je ons geholpen hebt, Sultan!”

De familie Arslan

“Dokter Sultan is een ongelooflijk lieve dokter voor mijn zoontje Xess. Hij voelt zich op zijn gemak bij haar en zij stelt hem gerust.

Ze legt heel duidelijk en goed uit wat er aan de hand is en heeft een heel prettige manier van communiceren. we houden van dokter Sultan!”

Yolanthe Cabau, Los Angeles, USA

“We hadden een online consultatie met Sultan voor mijn 4 maanden oude baby.

Ik vond haar aanpak goed, omdat ze geen stress creëerde voor de conditie van de baby, maar er toch op wees wat voor aandacht nodig is.

Ze is een zeer beleefd persoon, en maakt dat je je op je gemak voelt om haar te benaderen voor alles wat je nodig hebt.”

Familie D.